همانطور که از نام ماشینهای اداری (پرینتر، اسکنر و پلاتر) پیداست این دستگاهها غالبا در ادارات، موسسات، ارگانها، مدارس و سایر واحد های اداری ایفای نقش می کنند و همواره یکی از اقلام ضروری و دائمی تلقی می شوند. بدین لحاظ عدم کارایی و یا توقف کارکرد این ماشین ها باعث بروز خلل و مشکل در ارائه خدمات واحد مربوطه خواهد شد.

سرویس دوره ای و جنرال سرویس موجب بالا رفتن عمر مفید دستگاه، بالارفتن دوره ی استهلاک، افزایش کیفیت و سرعت و نهایتا عدم بروز مشکلات ناگهانی خواهد شد. بدین ترتیب که با چک و بازبینی قطعات و قسمتهای مختلف دستگاه اموری از قبیل شستشو، شارژ، روغن و گریس کاری، نظافت داخلی و ظاهری و … متناسب با نیاز هر قسمت دستگاه انجام می پذیرد.
در ذیل به چند نمونه از مهمترین این امور اشاره می شود:
· سرویس و گریس کاری فیوزینگ به جهت افزایش سرعت و کیفیت چاپ و جوگیری از پاره شدن فیلم و متعاقبا آسیب به غلطک پرس و هیتر (Heater)
· سرویس و شارژ لیزر اسکنر که باعث افزایش کیفیت چاپ و جلوگیری از استهلاک زودرس لیزر اسکنر می شود.

·  شستشو و نظافت پیکاپها، سنسورها و غلطکهای رابط به منظور جلوگیری از ارورهای (Error) ناشی از کثیفی قطعات مذکور
·  گریس کاری و تنظیم تایمینگ (Timing) چرخ دنده ها و گیربکس (Gear box) به جهت روان شدن سیستم مکانیکی دستگاه ها و جلوگیری از خرد شدن و خوردگی چرخ دنده ها
·  شستشوی Station در دستگاههای جوهر افشان به منظور افزایش کیفیت و عمر مفید هد (Head)
·  آپدیت فرم ور (Firm were update) برای جلوگیری از بروز مشکلات نرم افزاری در دستگاه
·  شناسایی قطعات در شرف خرابی و تعویض آنها به منظور جلوگیری از توقف عملکرد دستگاه در کوتاه مدت

شایان ذکر است که سرویس های دوره ای و جنرال سرویس باید متناسب با میزان کارکرد دستگاه، حجم کار و طبقه بندی زمانی انجام پذیرد. تهران سامسونگ ارائه دهنده گارانتی و خدمات پاسخگوی نیازهای شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فنی و تعمیرات تخصصی با واحد فنی شرکت تهران سامسونگ تماس حاصل فرمایید.