شارژ کارتریج اورجینال

کارتریج چیست
آگوست 6, 2017
چاپگرهای لیزری
آگوست 9, 2017

شارژ کاتریج یکی از ارزانترین روشهاست اما تهیه کارتریج اورجینال یکی از گرانترین روشهاست.

تقریباً پس از هر بار شارژ می توان حدود ۸۰ درصد کارکرد یک کارتریج اورجینال را بدست آورد.

اگر شارژ کاتریج بطور کامل انجام شود و تونر استفاده شده از جنس مرغوب باشد می توان تا ۸۰ درصد تعداد چاپ و ۸۰ درصد کیفیت چاپ را نسبت به یک کارتریج اورجینال بدست آورد.

کیفیت چاپ یک کارتریج نیز ارتباط مستقیمی با تونر و قطعات جانبی کاتریج دارد.

ما باید یکی از دو راه زیر را برای راه اندازی مجدد دستگاه خود انتخاب کنیم:

۱- پرداخت هزینه بالا برای خرید یک کارتریج اورجینال لیزری.

۲- شارژ کارتریج تمام شده.

مسلماَ با خرید کارتریج اورجینال می توان از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار شویم، اما آیا کیفیت مورد نظر ارزش این را دارد که یک کارتریج اورجینال را که قیمتی بالا نیز دارد را خریداری کنیم؟

جواب این سوال را فقط خود شما می توانید جواب دهید.

اگر کارتریج مورد نظر برای یک پرینتر سیاه و سفید باشد می توان چنین نتیجه گیری کرد که هدف در پرینترهای تک رنگ چاپ متون و اسناد با کیفیت متوسط است و کارتریج های شارژ شده نیز می توانند تا ۸۰ درصد کیفیت کارتریج اصل را تامین نمایند. پس مقرون به صرفه است که کارتریج مورد نظر را شارژ نمائیم.

اگر کارتریج مورد نظر رنگی باشد باید کمی دقت بیشتری کرد.

در کارتریج های لیزری رنگی که شامل چهار کارتریج مشکی / زرد / قرمز و آبی است، می بایست کیفیت چاپی که مد نظر ماست بررسی شود.

هر چند شارژ کارتریج های لیزری رنگی نیز مانند کارتریج های اصل مرسوم و متداول است. اما میزان کیفیت کار بهترین انتخاب را برایمان مشخص میکند.

این را باید بدانیم که پرینترهای لیزری رنگی هیچگاه جهت چاپ حرفه ای تصاویر روی کاغذ گلاسه بکار نمی روند پس نیازی به کیفیت صد درصدی نداریم.

پس اگر به کیفیت صد درصدی نیازی نداریم می توان با پرداخت هزینه ای پائین و قابل قبول کارتریج خود را مجددا شارژ نموده و از آن استفاده نمائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *